Малко за хостингите

Такам смятам да изразя мнението си за хостинг компаниите в България.В последните години почти всеки занимаващ се с интернет създаде своя страничка и естествено веднага изкочиха доста хостинги които да препечелват пари.Ще ги оценявам от 1 до 10 като добавя и по някое коментарче.Да започваме:

ICN.bg - 9/10 Такам аз използвам тази фирма и съм много доволен давам 9/10 заради supporta не са необходимото ниво като други конкурентни фирми.

Superhosting.bg - 8/10 Доста се зачудих дали да не дам дори и 6/10 понеже последните месеци не ми направиха добро впечатление.Особено миналите 2 дни няколко от сайтовете които се хостват там сървъра им падна и бяха за известно време оффлайн.Но за support-а грешка нямат.

Тophost.bg - 1/10 Даже ако можех и -1 да дам бих го направил.Няма какво да кажа за тези хора.Хостинга им е под всякаква критика, а за support-а да не говорим.

Host.bg - 7/10 Хостинга им е на ниво support-а също но цените им са малко завишени в сравнение с другите фирми които предлагат по добри параметри от техните за по малко пари.

Fcolor.bg - 8/10 За тея хора нямам никаква критика защото не съм хоствал там сайт но от лични впечатления сайта им е доста свеж и хостинга им е на високо ниво :) .

Hostbulgaria.com - 6/10 Имам добри впечаление от тази фирма но сървърите им не са техни използват reseller-ски хостинг фирми.Иначе не съм ги засичал да падат.

Още хостинг фирми от които нямам впечатления и все още не съм изградил някакво мнение за тях.Ще ви дам линкове и вие сами решете дали ви допадат.

Inbg.eu, Goto.bg, Space.bg, Cbox.biz,

Коментари

Популярни публикации от този блог

Честит първи сняг!

Онлайн магазин под наем

Лишават ни от читанката